K485 krzesło ciemny zielony (1p2szt)

Halmar
V-PL-K/485-KR-C.ZIELONY
Pośpiesz się, tylko 30 artykułów na magazynie
699,00 zł
Brutto
Dostępny, wysyłka w ciągu 3-4 dni (kurier) 7-14 dni (spedycja)
wymiary: 44/63/96/47 cm, materiał: tkanina - velvet / stal malowana proszkowo, kolor: ciemny zielony - czarny
: V-PL-K/485-KR-C.ZIELONY
Pośpiesz się, tylko 30 artykułów na magazynie

Paczka do 31kg, kurier 24,99zł brutto. ( czas wysyłki ca. 3 dni )

Paleta ( spedycja ) niezależnie od wagi i wielkości zamówienia - 149zł brutto. ( czas wysyłki ca. 7 dni )

Zamówienia pow. 1500zł darmowa dostawa !

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej i ekspozycji przy ul. Piwnej !

Zamówienia realizujemy w ciągu 3-14 dni roboczych wg. dostępności produktów.

Jeśli produkt jest niedostępny, najczęściej będzie przy nim pokazana data dostawy na magazyn producenta, po której można składać zamówienia.

Wysyłki realizujemy bezpośrednio z magazynu producenta lub z magazynu w Zielonej Górze, transportem własnym / zleconym.

Dostawy na terenie Zielonej Góry +15km, możliwe do ustalenia indywidualnie.

Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy, ul. Piwna 5D, 65-358 Zielona Góra. O gotowości zamówienia do odbioru osobistego informujemy mailowo lub telefonicznie.

Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.



Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie.

W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy. Dostawa do tzw. "krawężnika"

 

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:

Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:

Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!

Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).

Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!

Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!

 

 

 

 

 

 

 


Meble Halmar:

HALMAR Sp. z o.o., ul. COP 2, 37-450 Stalowa Wola, NIP: 865-23-49-537

BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW +48  660 887 000 info@halmar.pl

Meble Signal:

SIGNAL MEBLE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ul. Kilińskiego 35 B,
27-400 Ostrowiec Św.
tel: (+48) 41 247 94 44 e-mail: signal@signal.pl

16 innych produktów z tej samej kategorii: